maanantai 28. joulukuuta 2015

Rakastetulleni

Yksin.
Yksin.
Yksin.
Yksinäisyys
tule minuun.
Olen kivussa.
Hellitän kivulle.
Päästän irti.
Entä jos en enää yritä väistää?
Entä jos en enää sulje silmiäni?
Entä jos annan itseni hajota?
Hajota yksinäisyydessä.
Ihan yksin.
Yksin.
Yksin.
Annan itseni hajota
yksinäisyydelle.
Pelkään ja samalla luotan.

Rakastetulleni.

Anna minun jäädä yksin.
Anna hajota.
Anna minun huutaa kivusta.
Älä yritä paikata haavojani.
Ole niiden kanssa ja kosketa
mutta älä yritä korjata.

Rakkaimpani.

Älä pelkää.
Anna minun hajota.
Anna minun huutaa kivusta.
Anna minun hajota yksin.
Anna minun kaatua ja hajota.

Ole kanssani. Kulje vierälläni
mutta älä korjaa minua.
Älä yritä paikata haavojani.
Älä kerää palasiani.
Katso, kun minä hajoan.
Tunne se.
Näe jokainen pala, joka minussa hajoaa.
Tunne kipu.
Rakkaimpani. Anna minun hajota.


Ole vierelläni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti