keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Tyttö

Istun kivellä.
Kuuntelen miten aallot iskevät rantaan
liplattaen
pyörähdellen.
On ihan hiljaista.
Mietin, miten minusta tuli tämä ihminen joka olen.

Voisin kirjoittaa siitä.
Vaan riittäisivätkö sanat kertomaan?
Voisin avautua
kertoa ajatuksistani sinulle.
Piirtää sanoilla kuvan siitä, kuka olen.
Vaan riittäisivätkö sanat kertomaan?

Olisipa mukavaa
kun postiluukusta putoaisi kirje.
Se olisi tytöltä.
Tytöltä, josta näin unta.
Rakastaisiko se tyttö minua?
Rakastaisiko sellaisena kuin olen?
Alastomana
paljaana.

En tiedä paljoa.
Haluaisin tuntea veresi virtaavan
sisimmässäni.
Riittäisikö sydämesi rakastamaan?

Olisinko valmis?
Kumman ääni se on
sinun vai minun?
Kumman käsi, kasvot?
Olemmeko me lopulta yhtä?
Ilman rajoja, ilman erillisyyttä.
Täynnä rakkautta
Täynnä rohkeutta.

Taskussa viisaus.
Hänen sydämensä viisaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti